вторник, 14 август 2007 г.

Започнах да пиша КНИГА

Да...
Най-сетне започнах да творя книга.
Преди около месец и половина реших да пиша книга.
Гледах новините и ...

Опит за покушение срещу известен бизнесмен...
е на мен не ми беше познат този.
Имам други кой живи, кой вече покойници.

Безработицата е ...
Е как НСИ да отчетат друго, нали соцовете са на власт. Преди двайсетина години, нали знаете как се правеше статистиката. Е ,може и да не знаете де. Тогава най-вероятно сте чували фразата: "Петилетката е преизпълнена за две години". И това ако незнаете, питайте някой човек на около 40 години.
Как се планираше производството при управлението на БКП само...

Вилнеят стихии ... 42 градуса на сянка е измерено в ...Нов пожар се разраства... Чакаме самолет от Русия и помощ от ЕС, и НАТО да не забравя.

Арестуваха собственик на блог. Та той човека изразява своето мнение. Нали Конституцията гарантира свободата на словото? Да, но ние сме под управление на соцовете...

Е, тези новини не са точно от един ден. В рамките на седмица, две са.
Избрах си темата на книгата и се оставих да ме носи напред. Темата де.
Направих корица...
Е малко или много прилича, че дете на 7 години я е правило, но...
внушава точно това, което искам да кажа и покажа... :
зараждането и развитието на ...
Модно е да се пишат ревюта: на албуми, на книги, та на телефони дори, а...
Аз написах Представяне.
Някакси по българска е думата. И съдържание съм сложил на книгата.
Написах първите две глави, но ...
публикувал съм само първата.
Казвам така, защото главите ще излизат онлайн. Ех и тази дума е станала модна. По разбираеми Вам причини сигурно няма да бъде облечена в книжно тяло офлайн. Издателствата ще искат парички. А аз мога да взема от някой друг по-известен бизнесмен, а може и да не успея, че те повечето от познатите ми в тези бизнес среди са в гробищните паркове. Почиват си...
Пък и как, като ще пиша за тях ... да поискам от техните зелени гущери.
Вече сигурно искаш да научиш заглавието.
Ето ти го: "Избраниците" ...

1 коментар:

sorobon каза...

Благодаря!
Прочете ли първата глава?