сряда, 8 август 2007 г.

На кафе в Гърция

Петък е !
Едва съм се пробудил и GSM-ът ми звъни .
Звъни настойчиво.
Протягъм ръка и взимам телефона.
Звъни ми един от тузарски ми приятели Ники.
Дали да му вдигна.
Предната вечер похарчих значителна сума пари .
А той пак е измислил нещо.
Останали са някакви 100 лева.
GSM-мът продължава да звъни настойчиво.
Ще вдигна решавам, може да е нещо важно.
-Да- и веднага последва:
-Що не вдигаш?
-Еми, още съм сънит.
-Обличай се и след 10 минути ще мина да те взема .
-Защо?
-Ще ходим до Гърция да пием по кафе. Писна ми в София.
-Еми .... Хайде добре.
Не се обадих на приятелката ми, тъй като замина на море с техните. Искала да си почине пълноценно.
Навлекох една свежарска тениска и едни бермуди. Гелосах си косата.
Междувременно си направих едно кафе и го изпих на крак. Нямаше време и за цигара.
Ники пристигна след двайсетина минути. По принцип той си закъснява.
На гаджето му било лошо и не и се ходело.
Тръгнахме двамата от София да пием по кафе в нашата съседна държава.
След влизането ни в ЕС не бях ходил зад граница, а и една позната митничарка от летището ми беше казвала, че пътуването само с лични карти е малко трудно в първите месеци след промяната, тъй като още не била готова някаква система.
Както и да е. Вече беше юли и трябваше всичко да е ОК.
От София до границата пътуването беше нормално.
Лафчета музичка и ...
минерална вода.
Топло си беше.
Ето, вече се вижда границата.
БГ митничарката проверява документите ни Поглежда ни и ...
Продължавайте.
Гръкът даже и не взе документите ни.
Само махна с ръка да заминаваме.
Вече сме в Гърция !
Целта ни е да пием по кафе в Кавала.
Пътят пак: лафче, музика и минерална вода.
Минахме през Серес, Драма и някакви по малки селища, на който даже не се постарах да запомня имената.
Пристигнахме в Кавала.
Паркирахме колата и тръгнахме да се поразкараме малко.
Избрахме си едно кафенце и решихме, че в него ще пием по кафе.
Дойде сервитьорката и си поръчахме. Момичето беше симпатично.
Фрапето беше чудесно.
Побъбрихме.
Обсъдихме няколко преминаващи девойки.
Беше следобяд и предложих да отидем до остров Тасос.
Ферибота тръгваше след около 30 минути.
Морето беше прекрасно!
След около час и половина стъпихме на островната земя.
На Тасос почти нямаше какво да правим.
Пообиколихме из острова.
И...
отново на ферибота.
Хапнахме в Кавала.
Пихме по още едно кафе в Кавала.
И...
тръгнахме си за България.

Гласува ли за статията?

Няма коментари: